Halaman

Sabtu, 10 Mac 2012


~ ♥ '' YA ALLAH, Jika aku jatuh Cinta, Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan Cintanya padamu agar bertambah Kekuatanku untuk menyintaimu.

~ ♥ '' YA MUHAIMIN, Jika aku jatuh cinta, Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padamu agar tidak terjatuh aku ke dalam jurang cinta Nafsu.

~ ♥ '' YA RABBANA Jika aku jatuh Hati jagalah Hatiku padanya agar tidak berpaling daripada Hatimu.

~ ♥ '' Cinta dan Kasih sayang manusia Hanyalah setitis jika dibandingkan dengan Selautan Cinta dan kasih sayang ALLAH, Sekiranya engkau kehilangan yang setitis itu ia tidak akan menjejaskan Kehidupanmu selagi yang selautan itu masih engkau Miliki.

♥ Sesungguhnya apa yang kudambakan adalah CINTA ALLAH yang esa, kerana Cinta kepada Rasulullah bererti CINTA kepada ALLAH

wallahuallam:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...